Inclusief

Eten in het Atelier de Céramique Filarski

Lekker Veel Eten

Heerlijke maaltijden

Alle maaltijden worden verzorgd door Annetje Creemers. Ze verwent je met heerlijke huisgemaakte gerechten, geserveerd in handgedraaide ovenschalen en slakommen. Uiteraard eet je ook van een handgedraaid bord naar keuze!

Groep Vakantie
Ambachtelijk
          Frankrijk
Franse Vakantie

Verblijf: Kamperen of Kamer in de boerderij

Kamperen Pottenbakkerij Vakantie Frankrijk

Kamperen

Tijdens de keramiek workshop pottenbakken kan men een eigen tentje opzetten en gebruik maken van de sanitaire voorzieningen. Er is een terrein van 6500 vierkante meter met schitterend uitzicht.

Wil je met een camper of caravan komen, kijk eerst naar: meer info over kamperen

Kamers (extra kosten zie: Prijzen)

In de boerderij zijn eenvoudige slaapvertrekken. Bedden met verende lattenbodem + beddengoed en handdoeken.

In het hoofdgebouw zijn:
-Het Ezelsstalletje, twee bedden. (2,00 m) (voor 1 of 2 personen)
-De Schapenstal, twee bedden. (2,00 m) (voor 1 of 2 personen)

In de schuur naast het hoofdgebouw:
-De Hooizolder, twee bedden. (2,20 m) (voor 1 of 2 personen)
Voor de hierboven genoemde drie kamers zijn er toiletten, wascabines  en douches met koud en warm water voor gemeenschappelijk gebruik.

In het bijgebouw bevinden zich:
-De Geitenstal, twee bedden. (2,00 m) (voor 2 personen)
-De Varkensstal, twee bedden. (2,00m) (voor 2 personen)
Deze kamers hebben ieder een eigen badkamer met WC, douche en wastafel.

Pottenbakkerij
          Vannecourt

Het Ezelstalletje

Ezelstal

De Schapenstal

Schapenstal

De Hooizolder

Hooizolder

De Varkensstal

Varkensstal

De Geitenstal

Geitenstal

Sanitair

Schrijf je in voor de blog!

Word tijdig op de hoogte gehouden van nieuwe data en activiteiten. Wil je daarover een bericht ontvangen, meld je dan aan voor onze blog (info 1 x per maand).

Klik hier om lid te worden: Kleischool-blog

Gratis e-Book

De Mirabellenboom

Ontvang gratis de interessantste verhalen gegroepeerd in De Mirabellenboom en word (gratis) lid van onze blog over Creatieve Vakanties. Vraag nu ons gratis Ebook De Mirabellenboom aan. Gratis e-boek over ons leven rond aardewerk, vuur, klei, ovens... in de rust en eenvoud van een klein dorpje in de Lorraine. Door Bo Filarski en Annetje Creemers

Draaicursussen Pottenbakken DVD's

Leer goed centreren en optrekken. De techniek van het draaien, duidelijk stap voor stap uitgelegd. Centreren zonder groot gevecht door slim te werken met je gewicht en niet je kracht. Ook jij kan het leren. DVD 1: Basiscursus Pottenbakken DVD 2: Draaitechnieken Hoge en bolle halsflessen draaien.
Bestel hier

Draaicursus Pottenbakken DVD

Atelier de Céramique Filarski /De Kleischool / Atelier d’Hôte SAS 519 552 574 R.C.S. METZ Siret 519 552 574 00013 + 519 552 574 R.C.S. AGEN Siret 51955257400021 Activité Code NAF : 8552Z : Enseignement culturel, Capital Social € 30.000,00 - TVA No: FR42519552574